mandag, august 27, 2007

Jeg konstaterer

Ellers bare konstaterer jeg at det såkalte kooperativet er lagt ned. Det er ikke noe stort tap for verden, slett ikke. Jeg tror ikke de fire medlemmene skrev en eneste interessant post i hele den tiden bloggen eksisterte. Og hvis de så gjorde så var det unntaket og intet mer. En gjeng trøttinger, spør du meg.

Hvorfor de legger ned står ikke helt klart for meg, siden jeg ikke følger med i bloggernes sositetspalter. Det skal visst ha noe å gjøre med at en av dem ble blodig fornærmet over ett eller annet, av en eller annen mystisk, veldig mystisk grunn.

Men når alt kommer til alt spiller det liten rolle. Bloggen Kooperativet er forduftet som en ånd i en fillehaug og det er alt den noensinne var.

4 kommentarer:

  1. Du følger ikke med i bloggen, men vet likevel at de ikke skriver noe interessant? Hmm. Det var litt spesielt.

    SvarSlett
  2. Jeg leste ikke bloggen på slutten, nei, men jeg har fulgt med på hva de har skrevet om. Så det er slett ikke spesielt. Dårlig ironi foresten.

    SvarSlett
  3. Anonym9:08 a.m.

    Akkurat. På slutten ja. Det var da du ikke leste den ja.

    Skjønner.

    Først var den bra. Så bra at du leste den. Så ble den dårligere. Så dårlig at du ikke bare sluttet å lese den. Du til og med fortrengte at du hadde lest den.

    I rest my case.

    SvarSlett
  4. For et latterlig innlegg. Du bør lære deg helt elementære logiske sammenhenger, synes nå jeg, før du ttaler deg. Jeg leste forøvrig ditt sentimale vrøvl om Egooisten. Du har trening i å skrive vrøvl, ser det ut til.

    SvarSlett