søndag, juli 29, 2007

Terror i mente

USA vil øke den militære støtten til Israel til 180 milliarder kroner de neste ti årene, en økning på tjuefem prosent.

Dette vil bety at Israel kan fortsette og til med øke sitt terrorvelde i Palestina og Midt Østen generelt. Folkene som godkjenner noe slikt og som lar være å fjerne hver minste krone i støtte er medskyldig i alle de små barna Israelerne vil drepe på Vestbredden, i Gaza, Libanon og andre steder i de kommende årene.

Staten Israel ville for lengst ha opphørt å eksistere uten denne støtten, noe som ville ha vært en stor ting. Hvis det noen gang fantes et forsvar for å la denne totalt unaturlige statsdannelsen ha livets rett, så finnes ingen slik grunn lenger. Majoriteten av Israelerne, med det terrorvelde de har valgt til å styre seg har for lengst sørget for det.

2 kommentarer:

  1. Jeg lurer på hvordan noen i det hele tatt kan anse denne situasjonen som rettferdig?

    Det VERSTE eksempelet på ren rasehets jeg noensinne har hørt er det evinnelige maset fra "Israelsvennene" om at "I Israel er det så mye bedre enn hos palestinerne...alt er rent og fint".

    Sannheten er at uten støtte så hadde ikke Israel eksistert, som du ganske så riktig påpeker.

    Det betyr IKKE at jeg er imot en Israelsk stat. Det betyr at jeg er imot en Israelsk stat som voldtar et annet land og en annen befolkning med "Storebror" USA som garantist for både penger og våpenutstyr.

    SvarSlett
  2. Jeg er imot en Israelsk stat nå, ikke i prinsippet, men som jeg sier på grunn av at de har ikke vist seg verdig noen slik «ære». Det er en kunstig statsdannelse og var det fra starten.

    Ellers er jeg helt enig med deg.

    Nå er jeg kritisk til nasjonalstaten i prinsippet, men det er en litt annen diskusjon.

    SvarSlett