tirsdag, januar 08, 2008

Seriøst

Seriøst, hvor mange er det som har gått grundig lei bushvitsene til partislaven Trond Orakel, det såkalte antikonservative forum? Jeg mener jeg avskyr fyren (Bush altså) lidenskapelig, men når en uttalt motstander av han knapt gjør annet enn å fortelle flaue vitser i flere år kan man begynne å lure.

Selvfølgelig er hele Tronds orakel og antikonservativt forum og Livets Glade Gutter osv en eneste stor vits også, så det er kanskje ikke så underlig. Slett ikke. Når alt kommer til alt så støtter de såkalte liberalerne den ødeleggende kapitalismen også, for alt det de er verdt (som ikke er mye, men dog). Selv om de ikke er vulgærkapitalister som Bush & co så støtter de ødeleggelsen av livet på Jorden helhjertet.

Det at de påstår noe annet, i sitt grenseløse bedrag fritar dem slevsagt ikke for de elementære sannheter som virkeligheten styres etter, selv om de i kjent politikerstil vet at dagens verden og dets mennesker vil bedras.

Teknologien og markedet skal redde oss ut av krisen. Det som har skapt krisen, som skaper og gjenskaper krisen hver eneste dag skal redde oss ut av den.

Jeg kan selge sand i Sahara jeg også. Jeg kunne i hvert fall ha gjort det, lett, for folk i dag er så lettlurt, åpenbart.

Hvilken Grenseløs skandale.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar